Αν και θα περάσεις τρία ενδιαφέροντα λεπτά, δεν θα καταλάβεις ποτέ σε τι αναφέρεται αυτό το βίντεο
Ποιος θα μπορούσε να φανταστεί πως ένα βίντεο για τον τρόπο που “ραφινάρονται” τα λάδια μηχανών και τον κύκλο εργασιών εταιριών θα μπορούσε να γίνει viral; Ή για να το θέσουμε αλλιώς, ένα διαφημιστικό διαδικτυακό βιντεάκι μπορεί να αναφέρεται σε οτιδήποτε, αλλά για έναν και μόνο λόγο να γίνει αντικείμενο έντονου ενδιαφέροντος, κατά κύριο λόγο από τον ανδρικό πληθυσμό.
Η EPCM-psi, μια εταιρία που βοηθά, σχεδιάζει και συμβουλεύει εταιρίες να οργανώσουν μια τέτοια ανάκαμψη εταιρίας, απαραίτητη, αλλά και περίπλοκη και κοστοβόρα διαδικασία. Όπως και να έχει, το αντικείμενο της εταιρίας, δεν μας αφορά καθόλου όταν παρακολουθούμε το παρακάτω βίντεο.
Βλέπετε η εταιρία επέλεξε μια παρουσιάστρια, η οποία κατόρθωσε, όχι μόνο να τραβήξει την προσοχή πάνω της, αλλά και να κάνει όλους του χρήστες που είδαν το βίντεο να ξεχάσουν περί τίνος πρόκειται…
Το βίντεο που πρωτοκυκλοφόρησε το 2010, έγινε αντιληπτό από το Reddit και ξαφνικά έγινε ανάρπαστο στο διαδίκτυο. “Έχει δύο πανέμορφα μάτια”, “Η προσωπικότητά της είναι υπέροχη”, “Αυτό μου θυμίζει πως έχουμε ξεμείνει από πεπόνια στο σπίτι” είναι μόνο μερικά από τα σχόλια των χρηστών που παρακολούθησαν το βίντεο. Ή ακόμη σχόλια όπως “συγνώμη… τι ακριβώς εξηγούσε το βίντεο; Υποθέτω θα πρέπει να το ξαναδώ”.
Τεστ παρατηρητικότητας…. πατήστε το Play και στείλτε σχόλιο με τον ορισμό του turnaround, όπως τον επεξηγεί η κυρία. Δείτε το βίντεο: