in

Τρελαίνουν κόσμο τα Lidl: Δείτε τι κατάστημα ανοίγουν στη Θεσσαλονίκη!

Σε ένα νέο concept αρχιτεκτονικής καταστημάτων προχωρούν στη Lidl Hellas το 2016 – το πρώτο εκ των οποίων εγκαινιάστηκε στις 7 Ιουλίου στην Αλικαρνασσό και το δεύτερο πρόκειται να εγκαινιαστεί στις 14 Ιουλίου στα Διαβατά Θεσσαλονίκης. 

Πρόκειται για ένα νέο environmental branding concept, μια πιο ελκυστική και μοντέρνα αρχιτεκτονική, η οποία θα χαρίσει στους καταναλωτές μια ευχάριστη και άνετη εμπειρία αγορών. Ο νέος χρωματικός συνδυασμός του λευκού και του γκρι, συνοδευόμενος από ένα δρύινο χρώμα, αποτελεί τη βάση πάνω στην οποία εναλλάσσονται οι φωτογραφικές αποτυπώσεις προϊόντων, τα χειρόγραφα σχέδια και μηνύματα, οι τρισδιάστατοι τίτλοι κατηγοριοποίησης των προϊόντων και οι επιγραφές. Ένα σύστημα γραφικών περιμετρικά του καταστήματος διαχωρίζει με ρυθμικό και γεωμετρικό τρόπο τον χώρο αναπτύσσοντας ένα αφήγημα με πρωταγωνιστές τα ίδια τα προϊόντα που διατίθενται στο κατάστημα.

Ο χώρος πώλησης αναβαθμίζεται οπτικά, με στόχο την καλύτερη παρουσίαση της ποικιλίας και των προϊοντικών κατηγοριών. Η νέα φιλοσοφία καταστήματος περιλαμβάνει τη δημιουργία θεματικών ενοτήτων “corners”, για ξεκάθαρη και οριοθετημένη παρουσίαση του μανάβικου, του φούρνου,  του κρεοπωλείου, του ιχθυοπωλείου, της κάβας και των καλλυντικών.

Ακολουθώντας την περιβαλλοντική πολιτική δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στην εξοικονόμηση ενέργειας στο πλαίσιο της κατασκευής και λειτουργίας των καταστημάτων μας. Η χρήση του LED φωτισμού σε όλο το κατάστημα οδηγεί σε σημαντική εξοικονόμηση ενέργειας, ενώ η αποφυγή χρήσης βλαβερών για το περιβάλλον ψυκτικών υγρών και ο ολοένα αυξανόμενος εξοπλισμός των καταστημάτων με φωτοβολταϊκά επιβεβαιώνει την περιβαλλοντική τους ευσυνειδησία.

Συγχρόνως στον νέο τύπο καταστήματος διευρύνονται οι χώροι στάθμευσης αυτοκινήτων, ενώ διατίθενται αποχωρητήρια για τους πελάτες και WC για τις μητέρες. Οι χώροι αποθήκευσης και οι ψυκτικοί θάλαμοι τοποθετούνται έτσι, ώστε να ελαχιστοποιηθούν οι προσβάσεις για τους συνεργάτες. Ομοίως, νυχτερινές παραδόσεις όλης της γκάμας καθιστούν καλύτερη οργάνωση της έκθεσης των προϊόντων στον χώρο πώλησης. Οι κοινόχρηστοι χώροι των συνεργατών έχουν σχεδιαστεί ευρύχωρα και μοντέρνα και προσφέρονται για συναντήσεις και σεμινάρια.

Την ημέρα των εγκαινίων του καταστήματος Διαβατών περιμένουν τους καταναλωτές πολλές εκπλήξεις και προσφορές, ενώ θα έχουν τη δυνατότητα να φωτογραφηθούν και να δοκιμάσουν ελληνικά προϊόντα από τον πλούσιο μπουφέ, με μουσική και πολύ κέφι…

Ειδική ξενάγηση οργανώθηκε στα Μέσα από τους εκπροσώπους της Lidl Hellas στις 11 Ιουλίου στο κατάστημα Διαβατών, για να τους παρουσιαστεί ο νέος τύπος καταστήματος. Ο κ. Ιάκωβος Ανδρεανίδης, Πρόεδρος Διοίκησης της Lidl Hellas ανέφερε στο πλαίσιο της ξενάγησης μεταξύ άλλων «Η συνολική δαπάνη κατασκευής των καταστημάτων νέας γενιάς φτάνει σχεδόν το 1/4 του συνόλου των ετήσιων επενδύσεων. Το κόστος κάθε καταστήματος νέας γενιάς ανέρχεται περίπου στα 4 εκατομμύρια ενώ το κόστος ενός συμβατικού καταστήματος στοίχιζε μόλις 1,5 εκατ. ευρώ. Σημαντικό είναι επίσης το γεγονός ότι η νέα γενιά καταστημάτων πληροί όλες τις προδιαγραφές για την ενσωμάτωσή του σε αστικά κέντρα γενιάς».

Η Ελένη Μενεγάκη έκανε πρόταση-βόμβα: Ποια παρουσιάστρια θέλει στην εκπομπή της;

Η διακριτική γοητεία των Υδροχόων