Εδώ και χρόνια οι εταιρείες αναψυκτικών ξοδεύουν εκατομμύρια σε διαφημίσεις σε μια προσπάθεια να πείσουν ότι κατανάλωση αναψυκτικού ίσον ευτυχία.
Μία αντιδιαφήμιση όμως, με συμμετέχοντες τα θύματα της “ευτυχίας”, κυρίως ανθρώπους με διαβήτη εξαιτίας της ποσότητας ζάχαρης που περιέχουν τα αναψυκτικά, έρχεται για να σε κάνει να σκεφτείς.
Χρησιμοποιώντας ένα πολύ χαρακτηριστικό τραγούδι από ανάλογη διαφήμιση και παραποιώντας τους στίχους, φτιάχνουν ένα απ’τα πιο δυνατά βίντεο που έχουμε δει.